Lapas karte | Viegli lasīt
  • Informatīvais tālrunis 63050241
  • ozolnieki@jelgavasnovads.lv
www.ozolnieki.lv ir tikai informācijas arhīvs! Šeit lasāmas ziņas, kas publicētas līdz 30.06.2021. Aktuālo informāciju aicinām meklēt mājaslapā www.jelgavasnovads.lv
  • Novads
    • Vēsture
    • Simbolika
    • Ozolnieku novada izveidošana
    • Statistika
  • Administrācija
    • Dome
      • Domes priekšsēdētājs
      • Domes priekšsēdētāja vietnieki
      • Domes deputāti
      • Pārvaldes struktūra
      • Domes sēdes
      • Domes sēžu protokoli, ieraksti
      • Komitejas
      • Komisijas
    • Administrācija
      • Darbības joma
      • Pašvaldības nolikums
      • Budžets
      • Vadītājs
      • Pārvaldes struktūra
      • Gada pārskati
      • Iepirkumi
        • Noslēgtie līgumi 2021. gadā
      • Izsoles
      • Projekti
      • Civilā aizsardzība
      • Rekvizīti
      • Administrācijas darba laiks
      • Maksas pakalpojumi
      • Ētikas kodekss
      • Trauksmes celšana
    • Administrācijas kontakti
      • Vadība un administrācija
      • Kanceleja
      • Attīstības un projektu daļa
      • Sabiedrisko attiecību un informācijas daļa
      • Izglītības, kultūras un sporta daļa
      • Bāriņtiesa
      • Būvvalde
      • Dzimtsarakstu nodaļa
      • Finanšu un grāmatvedības daļa
      • Pašvaldības policija
      • Saimniecības daļa
      • Sociālais dienests
    • Saistošie noteikumi
      • Saistošo noteikumu projekti
    • Nolikumi
    • Iestādes un struktūrvienības
      • Salgales pagasta pārvalde
      • Būvvalde
      • Dzimtsarakstu nodaļa
      • Bāriņtiesa
      • Sociālais dienests
      • SAC Zemgale
      • Pašvaldības policija
      • SIA Ozolnieku KSDU
      • Branku pakalpojumu centrs
      • Ānes pakalpojumu centrs
    • Plānošanas dokumenti
      • Attīstības programma
      • Teritorijas plānojums
        • Arhīvs
      • Vides pārskats
      • Ilgtspējīgas attīstības stratēģija
      • Detālplānojums
      • Lokālplānojums
  • Sabiedrība
    • VPVKAC
    • Sabiedriskā kārtība
      • Pašvaldības policija
        • Privātuma atruna
    • Sociālais dienests
      • Kontakti
      • Nolikums
      • Saistošie noteikumi
      • Sociālā palīdzība un pakalpojumi
      • Sociālo pakalpojumu centrs "Zīle"
      • Audžuģimene
    • Noderīga informācija
      • Ģimenes ārstu pieņemšanas laiki
      • Sabiedriskie interneta pieejas punkti
      • Noderīgas saites
      • Kur zvanīt par klaiņojošiem kaķiem un suņiem?
      • Autoceļu uzturēšanas klases
      • Drošības padomi
      • Dūmu detektori
      • Atkritumu apsaimniekošana
      • Dalītie atkritumi
      • Lielgabarīta atkritumi
      • Asenizācijas pakalpojumi
    • Nekustamie īpašumi
    • Izsoles
      • Nomas tiesību izsoles
    • Mazdārziņu noma
    • Es zinu, varu un daru
      • Arhīvs
        • 2021
    • Tūrisms
      • Velomaršruti
      • Tūrisma objektu karte
    • Sabiedrības līdzdalība
      • Plānošanas dokumenti
    • NVO
      • Daudzbērnu ģimeņu biedrība
      • Biedrība "Tuvu"
      • Šaušanas klubs "Skuķīši"
    • E-semināri
  • Izglītība
    • Izglītības nodaļa
      • Kontakti
      • Dokumenti
      • Pedagogiem
        • Pirmsskolas pedagogiem
      • Interešu izglītība
        • Interešu izglītības programmas
        • Interešu izglītības licences
    • Izglītības iestādes
      • Pirmsskolas izglītības iestādes
      • Skolas
      • Profesionālās ievirzes izglītības iestādes
      • Augstākās izglītības iestāde
  • Jauniešiem
    • Kontakti
    • Pasākumi
    • Jauniešu centri
      • Ānes jauniešu iniciatīvu centrs
      • Ozolnieku Bērnu un jauniešu iniciatīvu centrs
      • Branku Bērnu un Jauniešu iniciatīvu centrs “Tuvu”
    • Jauniešu iespējas novadā
      • Jauniešu dome
      • Jauniešu iniciatīvu grupas
      • Brīvprātīgais darbs
    • Dokumenti
  • Kultūra
    • Kultūras nodaļa
    • Pasākumi
    • Kultūras iestādes
      • Ānes kultūras nams
      • Ozolnieku Tautas nams
      • Kultūra Salgalē
    • Dokumenti
      • Nolikumi
      • Noteikumi
    • Bibliotēkas
      • Ozolnieku pagasta bibliotēka
        • Ārējās apkalpošanas punkts Emburgā
      • Garozas bibliotēka
      • Ānes bibliotēka
      • Vainu bibliotēka
    • Muzeji
      • Ozolnieku novada vēstures ekspozīcija
      • Jāņa Čakstes māja
      • Edvarta Virzas un Elzas Stērstes memoriālā māja
      • Ozolnieku vidusskolas vēstures muzejs
  • Sports
    • Veselīga dzīvesveida un sporta nodaļa
      • Kontakti
      • Aktualitātes
      • Sporta pasākumi 2021. gadam
      • Sporta laureāts
      • VK "Ozolnieki"
      • Sporta klubi
    • Vietas, kur sportot
    • Sports Emburgā
    • Sporta komplekss "Mālzeme"
    • Sports Garozā
    • Velomaršruti
    • Ozolnieku Sporta skola
  • Uzņēmējiem
    • Aktualitātes
    • Ozolnieku uzņēmēju biedrība
    • Pašvaldības atbalsts uzņēmējdarbībai
    • Uzņēmējdarbībai pieejamie īpašumi
    • Ozolnieku novada uzņēmumi
    • Uzņēmumi medijos
    • Lursoft portāli
    • Biznesa ABC
    • Valsts atbalsts uzņēmējdarbībai ALTUM
  • Izsoles
Informējam, ka www.ozolnieki.lv vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.
Lai uzzinātu vairāk, aicinām izlasīt www.ozolnieki.lv sīkdatņu politiku.

Nolikums

  1. Sabiedrība
  2. Sociālais dienests
  3. Sociālo pakalpojumu centrs "Zīle"
  4. Nolikums
A A

Nolikums

APSTIPRINĀTS
Ar Ozolnieku novada Sociālā dienesta vadītājas
2020.gada 10.augusta rīkojumu Nr.1-6/5

Ozolnieku novada Sociālā dienesta struktūrvienības
 Daudzfunkcionālais sociālo pakalpojumu centrs “Zīle”
 NOLIKUMS

Ozolniekos

I. Vispārīgie noteikumi
1. Ozolnieku novada sociālā dienesta struktūrvienība Daudzfunkcionālais sociālo pakalpojumu centrs “Zīle” (turpmāk tekstā –Centrs) ir Ozolnieku novada domes izveidota sociālā dienesta (turpmāk tekstā – Dienesta) struktūrvienība, kas sniedz sociālos pakalpojumus Ozolnieku novada administratīvajā teritorijā dzīvesvietu deklarējušām personām, kā arī citām personām, atbilstoši Ozolnieku novada pašvaldības maksas pakalpojumu izcenojumam.
2. Centram ir noteikta parauga veidlapas ar Centra pilnu nosaukumu.
3. Centra adrese – Celtnieku ielā 12, Ānē, Cenu pagastā, Ozolnieku novadā,  LV-3048, Latvija.
4. Centra darbību nosaka Latvijas Republikas normatīvie akti, Ozolnieku novada domes (turpmāk – Domes) lēmumi, Domes priekšsēdētāja un izpilddirektora rīkojumi, Dienesta vadītāja rīkojumi un šis nolikums.
6. Centrs savas funkcijas veic sadarbībā ar valsts un pašvaldību institūcijām,
nevalstiskajām organizācijām, kā arī citām juridiskām un fiziskām personām.
7. Centra darbību nosaka iekšējās kārtības noteikumi (pielikums nr.1) un pakalpojumu nodrošināšanas kārtība (Pielikums Nr.2).
II. Centra mērķis un uzdevumi
8. Centra darbības mērķis ir organizēt un sniegt sociālos pakalpojumus pilngadīgām personām ar garīga rakstura traucējumiem, bērniem ar funkcionāliem traucējumiem, personām ar invaliditāti, ģimenēm un bērniem, personām, kas nonākušas krīzes situācijā un citām neaizsargātām iedzīvotāju grupām, lai veicinātu sociālo iekļaušanos sabiedrībā, uzlabotu  personu labklājību un sniegtu atbalstu dažādu dzīves grūtību pārvarēšanā.
9. Centra darbības uzdevumi ir:
9.1. sniegt personai sociālos pakalpojumus:
9.1.1. Dienas aprūpes centra pakalpojums pilngadīgām personām ar garīga rakstura traucējumiem;
9.1.2. Silto smilšu nodarbības pakalpojumu;
9.1.3. Marte Meo metodes pakalpojumu;
9.1.4. Atbalsta un izglītojošu grupu pakalpojumu;
9.1.5. Sociālā darba pakalpojums.
9.2. Nodrošināt speciālistu konsultācijas atsevišķiem Centra klientiem un mērķgrupām, atbilstoši individuālajam sociālās rehabilitācijas plānam vai sociālā darba speciālista atzinumam.
9.3. Sadarbībā ar citām iestādēm un organizācijām veikt pasākumus, lai nodrošinātu Centra klientu sociālo problēmu risināšanu, interešu aizsardzību u.tml.
9.4. Veidot sadarbību ar Centra klientu ģimenēm un citiem tuviniekiem.
9.5. Organizēt pieredzes apmaiņas braucienus un sadarboties ar līdzīga rakstura Centriem.
III. Centra organizatoriskā struktūra un darba organizācija
10. Centra darbu vada Centra vadītājs, kas strādā Dienesta vadītāja pakļautībā.
11. Centra vadītāju pieņem un atbrīvo no darba Dienesta vadītājs.
12. Centra darbinieku skaitu un mēnešalgas nosaka Dome, pamatojoties uz Dienesta un Centra vadītāju priekšlikumiem.
13. Centra darba laiks:

Diena  Darba laiks  Pusdienlaiks
Pirmdiena 8:00 - 17:00 12:00 - 12:45
Otrdiena 8:00 - 17:00 12:00 - 12:45
Trešdiena 8:00 - 17:00 12:00 - 12:45
Ceturtdiena  8:00 - 19:00 12:00 - 12:45
Piektdiena  8:00 - 13:00 -

14. Centrs ir slēgts vienu kalendāro mēnesi vasaras periodā (no 1. jūnija – 31. augustam).
15. Centra vadītāja tiešā pakļautībā strādā: sociālais rehabilitētājs, sociālais darbinieks, aprūpētājs un citi speciālisti.
16.Centra ikdienas darba procesa organizāciju nosaka Centra Iekšējās kārtības noteikumi (Pielikums Nr.1)
17.Centra Klientu uzņemšanu, pakalpojuma sniegšanas periodu, nodarbību un konsultāciju skaitu nosaka pakalpojumu nodrošināšanas kārtība (Pielikums Nr.2).
18.Dienas aprūpes centra pakalpojuma pilngadīgām personām ar garīga rakstura traucējumiem, silto smilšu nodarbību pakalpojuma, Marte Meo metodes pakalpojuma saņemšana Centrā notiek pēc Centra vadītāja un Klienta vai likumiskā pārstāvja starpā noslēgtā līguma, kurā noteiktas pušu tiesības, pienākumi un līguma laušanas nosacījumi un kārtība (turpmāk – Līgums).
19. Centra vadītāja prombūtnes laikā viņa pienākumus veic Dienesta vadītāja norīkots Centra darbinieks.
20. Centra finansiālās un grāmatvedības darbības veic Domes grāmatvedība.
21. Centra darbinieki veic apspriedes un savstarpējās konsultācijas (ne retāk kā vienu reizi mēnesī), Centra ikmēneša uzdevumu noteikšanai un novērtēšanai.
22. Domstarpības starp Centra vadītāju un darbiniekiem izskata Dienesta vadītājs, bet domstarpības starp Dienesta vadītāju un Centra vadītāju izskata Domes izpilddirektors.
V. Centra finansēšanas avoti
23. Centra finanses veido:
23.1. plānotie Dienesta finanšu līdzekļi, ko piešķir Dome katram budžeta gadam;
23.2. finanšu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem;
23.3. citi finanšu avoti.
24. Centrs savu finansiālo un saimniecisko darbību veic saskaņā ar šo nolikumu un atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
25. Centram piesaistītie finanšu līdzekļi tiek izlietoti Centra mērķa un tiešo izdevumu veikšanai.
VI. Centra vadītāja pienākumi, uzdevumi, tiesības un atbildība
26. Nodrošināt Centra darbību un tā nepārtrauktību atbilstoši Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, Domes lēmumiem un Dienesta vadītāja mutiskiem un rakstiskiem rīkojumiem, kas attiecas uz Centra darbību.
27. Izstrādāt Centra darbinieku amatu aprakstu projektus, nosakot darbinieku amata pienākumus u.tml.
28. Izstrādāt Centra nolikumu, darbībai saistošus noteikumus, instrukcijas, Centra iekšējās kārtības noteikumus u.c. iekšējos normatīvos aktus.
29. Organizēt Centra saimniecisko darbību mērķtiecīgi un racionāli, izmantojot lietošanā nodotos finanšu un materiālos līdzekļus.
30. Pēc pieprasījuma sniegt pārskatu par Centra darbību Dienesta vadītājam, Domes Sociālo lietu komitejai.
31. Pamatojoties uz apzināto vai paredzamo klientu loku, izstrādāt un iesniegt priekšlikumus Dienesta vadītājam par Centra struktūru, darbinieku skaitu, nepieciešamo finansējumu, darba plānošanu, darba metodēm, jauniem pakalpojumiem, palīdzības veidiem u.tml.
32. Regulāri analizēt un apkopot informāciju par sniegto pakalpojumu kvalitāti un atbilstību Centra klientu vajadzībām.
33. Sniegt informāciju un nodrošināt informācijas apriti par Centra organizētajiem sociālajiem pakalpojumiem, pasākumiem u.c.  Domes izveidotajos informatīvajos izdevumos.
34. Nodrošināt grāmatvedības un lietvedības dokumentācijas pareizu ievērošanu un uzglabāšanu saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
35. Nodrošināt darba drošības, vides aizsardzības, veselības aizsardzības, ugunsdzēsības un citu spēkā esošo normatīvo aktu izpildi.
36. Plānot Centra darbinieku, kā arī savu profesionālo kvalifikācijas paaugstināšanu.
37. Organizēt un risināt Centra darbības organizatoriskos un tehniskos jautājumus.
38. Izlemt Centram adresētās korespondences virzību un noteikt sagatavojamās atbildes dokumenta veidu (vēstule, atskaites, domes lēmuma projekts u.c.).
39. Ja nepieciešams, piesaistīt Centra profesionālas un radošas darbības īstenošanai,  papildus speciālistus dažādu nodarbību īstenošanai, Dienesta vadītājs noslēdz līgumus ar speciālistiem par sniegto pakalpojumu.
40. Noteikt Centra darbinieku tiesības, pienākumus, atbildību un kontrolēt to izpildi, lai nodrošinātu profesionālu Centra darbību.
41. Ievērot un pildīt darba līgumā, amata aprakstā minētos nosacījumus, kā arī ievērot Dienesta darba kārtības noteikumus un Centra iekšējās kārtības noteikumus u.c.
42. Savas kompetences ietvaros pārstāvēt Centra intereses valsts un pašvaldību
institūcijās, uzņēmumos, sabiedriskās organizācijās, ārvalstu un starptautiskajās institūcijās u.c.
43. Izsniegt Dienesta vadītājam nepieciešamus rakstiskus atzinumus un izziņas.
44. Nepieciešamības gadījumos, piedalīties ar padomdevēja tiesībām Domes komiteju sēdēs.
45. Atbilstoši normatīvajiem aktiem nodrošināt Centrā personas datu apstrādi, kā arī personas datu un ierobežotas pieejamības informācija neizpaušanu.
46. Atbildēt par Centra rīcībā nodotajiem pamatlīdzekļiem, inventāru, kā arī citām materiālajām vērtībām un naudas līdzekļiem.
47. Centra vadītājam ir papildus tiesības, pienākumi, uzdevumi un atbildība, kas noteiktas Centra vadītāja darba līgumā, Dienesta noteikumos, amata pienākumu aprakstā, Latvijas Republikas spēkā esošajos normatīvajos aktos, Domes nolikumā, Dienesta vadātāja lēmumos un rīkojumos.
VII. Centra darbinieku pienākumi, uzdevumi, tiesības un atbildība
48. Centra darbiniekiem ir tiesības darba pienākumu un Centra uzdevumu veikšanai pieprasīt un iepazīties, kā arī bez maksas saņemt, nepieciešamo informāciju un dokumentus no valsts pārvaldes iestādēm, Domes, pašvaldību institūcijām, juridiskajām un fiziskajām personām.
49. Sagatavot un iesniegt Centra vadītājam priekšlikumus par nepieciešamo finansējumu Centram, plānoto darbību un uzdevumu veikšanai.
50. Noteikt Centra klientu līdzdarbības pienākumus (individuālos un grupu).
51. Atbilstoši kompetencei, sadarboties ar starptautiskajām organizācijām, piedalīties starpvalstu sadarbības programmās un projektos.
52. Apzinot sociālās un cita rakstura problēmas, izstrādāt projektus, darba plānus, saistošos noteikumus, darba metodes, nodarbību plānus u.c. dokumentus Centra jautājumos un iesniegt tos, atbilstoši Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, un iesniegt Centra vadītājam, Dienesta vadītājam, Domei vai citām institūcijām.
53. Sniegt un izskaidrot saprotamā veidā personai informāciju par tiesībām un iespējām saņemt Centra pakalpojumus, to saņemšanas kārtību un pakalpojumu lietderību.
54. Savas kompetences ietvaros, izveidot sociālās rehabilitācijas plānus, aprūpes plānus un analizēt iespējamās palīdzības veidus, Centra klientiem.
55. Ievērot Centra vadītāja noteikto darba laiku un pildīt darba līgumā, amata pienākumu aprakstā minēto, kā arī ievērot noteiktos Dienesta darba kārtības noteikumus Centra iekšējās kārtības noteikumus.
56. Amata pienākumus veikt ar atbildības sajūtu, strādāt radoši, regulāri sevi pilnveidot, papildinot profesionālās zināšanas, kā arī organizēt Centra plānoto uzdevumu izpildi tā, lai sasniegtu izvirzītos mērķus darbā.
57. Sagatavot un atbildēt par Centra vadītāja pieprasītās informācijas savlaicīgu iesniegšanu, tās patiesumu un precizitāti.
58. Rūpēties par klientu drošību un labsajūtu, viņiem uzturoties Centrā.
59. Atbilstoši normatīvajiem aktiem veikt klientu personas datu apstrādi, kā arī neizpaust personas datus un normatīvajos aktos noteikto ierobežotas pieejamības informāciju.
60. Atbildēt par sava darba rezultātu kvalitāti, radošu un profesionālu dažādu jautājumu risinājumu un izpildi, Centra klientu interesēs.
61. Centra darbiniekiem ir papildus tiesības, pienākumi, uzdevumi un atbildība, kas noteikta Centra darbinieku darba līgumos, amata aprakstos, spēkā esošajos normatīvajos aktos, Domes nolikumā un Dienesta vadātāja lēmumos un rīkojumos.
VIII. Noslēguma jautājumi
62. Nolikums stājas spēkā ar tā apstiprināšanas dienu.
63. Šis nolikums sastāv no astoņām nodaļām un sagatavots uz piecām lapām, tam pievienoti divi pielikumi – 1.pielikums “Iekšējās kārtības noteikumi”; 2.pielikums “Pakalpojumu nodrošināšanas kārtība”.
64. Lēmumu par Centra reorganizāciju vai likvidāciju pieņem Dome.

 

Tweet
Sabiedrība
Sociālais dienests
Sociālo pakalpojumu centrs "Zīle"
  • Nolikums
  • Maksas pakalpojumi
  • COVID-19
  • Rekvizīti
  • Sākums
  • Aktualitātes
  • Pasākumi
  • Kontakti
  • E-pakalpojumi
  • Ozolnieku Avīze
  • Projekti
  • Būvvalde
  • Iepirkumi
  • Izsoles
  • Vakances
  • Saistošie noteikumi
  • Tūrisms
  • Jautājumi/Ierosinājumi
  • Galerijas
  • Karte
  • Viegli lasīt
  • Video
Pasākumu kalendārs

Galerijas

18. novembra noskaņa Ozolniekos pie Ozolnieku Tautas nama!
Izstāde Gaismas meklēšana pie Ozolnieku Tautas nama
Lāčplēša dienā iedegtas sveces varonīgajiem vīriem - Lāčplēša Kara ordeņa kavalieriem
Šķēršļu skrējiens Kalna Kaza (Foto Edgars Pogožeļskis)
Jauniešu diena 2021
Ozolnieku nakts 3x3 strītbola turnīrs
XVI Vasaras spēles volejbolā (foto Matīss Kellerts)
Ozolnieku ezera kauss 2021 (foto Nikola Virbale)
Ozolnieku ezera laivu parks un kausa izcīņa (foto Matīss Kellerts)
Aktuālie drošības pasākumi no 15.06.2021.
Muzeju vakars un mākslas plenērs Jāņa Čakstes dzimtas māju parkā
Pašvaldību vēlēšanas 2021

Stadiona iela 10, Ozolnieki, Jelgavas novads, LV-3018

  • 63050241
  • 63084721
  • ozolnieki@jelgavasnovads.lv
  • https://ozolnieki.lv
  • https://jelgavasnovads.lv
Darba laiks
  • Pirmdienās:
    8.00 - 17.00
  • Otrdienās:
    8.00 - 17.00
  • Trešdienās:
    8.00 - 17.00
  • Ceturtdienās :
    8.00 - 19.00
  • Pusdienas pārtraukums :
    12.00 - 12.45
  • Piektdienās :
    8.00 - 13.00
    (bez pusdienas pārtraukuma)
  • Sestdien, Svētdien :
    Slēgts
Saņemt aktuālos jaunumus
  • Jaunumi tiek īzsūtīti vienu reizi dienā.
  • Lapas lietošanas noteikumi
  • |
  • Lapas karte
  • |
  • Privātuma politika
  • |
  • Piekļūstamības paziņojums
Pēdējās izmaiņas lapā: 04.12.2022 22:53
Visas tiesības rezervētas. Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce obligāta.
SIA KIBERTELPA