PII "Pūcīte" vecākiem
Interešu izglītība
- Ritmika, skolotāja Ingrīda Spiridonova
- Angļu valoda "Narcisītēm", "Magonītēm", "Rasiņām", "Ziediņiem", skolotāja Daiga Igaune
- Vokāli instrumentālais ansamblis "Dziedošās Pūcītes", skolotāja Renāte Stumberga
- Robotika "Narcisītēm", "Magonītēm", "Rasiņām", "Ziediņiem", skolotāja Elīna Sproģe
Prioritātes 2020./2021. mācību gadam
1) Kvalitatīva lietpratībā balstīta mācību satura pieejas īstenošana
- Valodas kompetences attīstīšana: bērnu izteikšanās kultūras sekmēšana, lasītprasmes veicināšana, rokas attīstība-sagatavošanās rakstītprasmei.
- Plānošana: sasniedzamie rezultāti un vērtēšanas kritēriji bērnam ir skaidri, saprotami un vizuāli uzskatāmi.
- Pašvadīta mācīšanās: veicināt bērnu patstāvību, ļaujot kļūdīties un rast risinājumu pašam.
- Veicināt kolektīva vērtības paaugstināšanu - profesionālā pilnveide, pieredzes apmaiņa, kolektīva saliedēšanas pasākumi, komunikācijas prasmju uzlabošana.
2) Mūzikas integrēšana dienas ritmā
- Mūzikas izmantošana ikdienā: klausīšanās prasmju sekmēšana; pirkstiņrotaļas; muzikalitātes veicināšana, ritmizējot, muzicējot, spēlējot instrumentus, šūpuļdziesmu dziedāšana pirms miega.
- Sadarbība ar mūzikas skolotājām.
3) Veselības un fizisko aktivitāšu veicināšana dienas ritmā:
- Norūdīšanās pasākumi, veselības uzlabošanas pasākumi, veselīgi ieradumi, mācība par higiēnu utt, sadarbība ar medmāsu.
- Fizisko aktivitāšu iekļaušana ikdienas ritmā, sadarbība ar sporta skolotāju.
4) Vides mainība:
- Organizēts mācību process bērniem ārpus telpām vismaz 1x nedēļā – āra nodarbības, pārgājieni, ekskursijas, ekspedīcijas, iestāžu apmeklēšana, dažādu objektu apskate u.c.
- Mācību materiālu regulāra papildināšana ar pašdarinātiem materiāliem, pielāgotiem ikviena bērna mācīšanās un attīstības vajadzībām.
- Telpu mainīgās dekorācijas un iekārtojums ir no videi draudzīgiem materiāliem, estētiski pievilcīgs, saskaņota krāsu gamma.